Breaking News
Hobby Festival 2018 - Τετάρτη, 03 Οκτωβρίου 2018 01:13
07 Οκτωβρίου το 10ο Greece Race for the Cure® - Πέμπτη, 20 Σεπτεμβρίου 2018 23:52
Education Festival 2018 «Ανακάλυψέ το!» - Τετάρτη, 05 Σεπτεμβρίου 2018 12:19
Κυριακή, 04 Δεκεμβρίου 2011 22:03

Εν όψει των Χριστουγέννων.

Γράφτηκε από  Τζένη

Το 1983 ο αμερικανός πρόεδρος Τζον Κένεντι έθεσε τις βάσεις του καταναλωτικού κινήματος. Τότε, ο ΟΗΕ, αποφάσισε να καθιερώσει την Ημέρα του Καταναλωτή. Σε μία ομιλία του στο Κογκρέσο, ο αμερικανός πρόεδρος  επεσήμανε τα τέσσερα βασικά καταναλωτικά διακιώματα.

Πρώτα απ’ όλα οι καταναλωτές πρέπει να ικανοποιούν τις βασικές τους ανάγκες. Δεν θα πρέπει να υπάρχει παραληροφόρηση αλλά η σωστή πληροφόρηση δίχως την απόκρυψη σημαντικών πληροφοριών και στοιχείων. Θα πρέπει ακόμη να υπάρχει ασφάλεια και να τηρούνται οι σωστές προδιαγραφές για όλα τα προϊόντα, τα αγαθά και τις υπηρεσίες. Τέλος, όλοι οι καταναλωτές πρέπει να έχουν το δικαίωμα της επιλογής χωρίς να επιβάλλεται η αναγκαστική αγορά ενός συγκεκριμένου προϊόντος σε συνδυασμό με την παραπληροφόρηση.

Στις μέρες μας, το καταναλωτικό κοινό παρά τις επιλογές που έχει για τα παρεχόμενα προϊόντα , αρκετοί αγοράζουν φθηνά προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας. Οι επιχειρηματίες όμως μερικές φορές, για να μην πω πολύ  περισσότερες φορές μειώνουν το κόστος των προϊόντων τους αφού έχουν κάνει έκπτωση και στην ποιότητά τους. Ενδεχομένως, αυτή η τακτική να επηρεάζει την υγεία μας.  Η διαφήμιση και ο καταιγισμός εικόνων μας προκαλούν την αύξηση των αναγκών μας. Ως κριτικά σκεπτόμενοι άνθρωποι και καταναλωτές την επόμενη φορά που θα πάμε να αγοράσουμε οτιδήποτε ας σκεφτούμε κατά πόσο αυτό το προϊόν το χρειαζόμαστε πραγματικά και αν μπορούμε να ζήοσυμε και χωρίς αυτό. Αυτή είναι η δυνατότητα της επιλογής μας, όχι στην παρουσία πολλών εταιρειών που παρέχουν το ίδιο προϊόν αλλά στο κατά πόσο αυτό το προϊόν μας είναι χρήσιμο και απολύτως απαραίτητο.

Όπως είχε τονίσει και ο Τζον Κένεντυ στην ομιλία του «Όλοι είμαστε καταναλωτές! Πρόκειται για τη μεγαλύτερη οικονομική μονάδα, η οποία επηρεάζει σχεδόν από κάθε δημόσια ή ιδιωτική οικονομική απόφαση. Ο καταναλωτής είναι η μόνη σημαίνουσα οικονομική μονάδα, η οποία δεν είναι αποτελεσματικά οργανωμένη και της οποίας οι απόψεις δεν ακούγονται».

Χριστούγεννα έρχονται, μήπως από θρησκευτική γιορτή που είναι, θεωρείται περισσότερο καταναλωτική καθώς έχουμε υιοθετήσει την τάση αγοράς δώρων για τα Χριστούγεννα. Λέω εγώ, μήπως εν τέλει θεωρείται μία εμπορική πλέον γιορτή; Για σκεφτείτε, πόσα πράγματα αγοράζουμε εν όψει των Χριστουγέννων...

Διαβάστηκε 1306 φορές Τελευταία τροποποίηση στις Κυριακή, 04 Δεκεμβρίου 2011 22:13
Παρακολουθήστε κάποιο Σεμινάριο

Σχόλια

Αφήστε τα σχόλια σας

Δημοσίευσε ένα σχόλιο σαν επισκέπτης

0 / 10000 Περιορισμός χαρακτήρων
Το κείμενο πρέπει να είναι 20-10000 χαρακτήρες

Σεμινάρια Προσεχώς

Δεν υπάρχουν επερχόμενα σεμινάρια

Νέες Καταχωρήσεις Σεμιναρίων

Δεν υπάρχουν επερχόμενα σεμινάρια

Get connected with Us

Subscribe to our newsletter