Breaking News
Η καταγωγή των ζυμαρικών - Παρασκευή, 14 Δεκεμβρίου 2012 09:38
Κίνα: internet με όρους και λογοκρισία! - Παρασκευή, 04 Ιανουαρίου 2013 09:42
Hobby Festival 2018 - Τετάρτη, 03 Οκτωβρίου 2018 01:13
07 Οκτωβρίου το 10ο Greece Race for the Cure® - Πέμπτη, 20 Σεπτεμβρίου 2018 23:52
Τρίτη, 01 Ιουλίου 2014 15:20

Αποτελέσματα του 6ου Πανελλήνιου Διαγωνισμού Εκπαιδευτικής Ρομποτικής 2014

Γράφτηκε από τον 

diagonismos-rompotikisΑποτελέσματα του 6ου Πανελλήνιου Διαγωνισμού Εκπαιδευτικής Ρομποτικής: στην Ολυμπιάδα της Ρωσίας με διψήφιο αριθμό ελληνικών ομάδων!

Μπορεί η Εθνική μας ομάδα ποδοσφαίρου να ατύχησε στην άχαρη διαδικασία της “ρώσικης ρουλέτας” των πέναλντυ, αλλά η Ελλάδα συνεχίζει τις επιτυχίες και για πρώτη φορά θα εκπροσωπηθεί με πλέον των δέκα σχολικών ομάδων στο αντίστοιχο “Μουντιάλ” Ρομποτικής, 21-23 Νοεμβρίου 2014, στο Σότσι, όπου διοργανώνεται η φετινή Ολυμπιάδα, από το Υπουργείο Παιδείας της Ρωσίας.

Στο πλαίσιο λοιπόν της καθιερωμένης ετήσιας Ολυμπιάδας από τον Παγκόσμιο Οργανισμό  WorldRobotOlympiad (WROtm), ο αντίστοιχος Εθνικός Wrohellasανακοίνωσε τα επίσημα αποτελέσματα για τον 6ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Εκπαιδευτικής Ρομποτικής, με θέμα “Διάστημα και ρομπότ”, ο οποίος πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 28 Ιουνίου 2014, στο κλειστό γήπεδο μπάσκετ Περιστερίου, με την αρωγή του ομώνυμου Δήμου και των εκπαιδευτηρίων Αυγουλέα – Λιναρδάτου.

Οι νικητές της κάθε κατηγορίας (από το Δημοτικό ως το Λύκειο) έχουν τη δυνατότητα να εκπροσωπήσουν επάξια τη χώρα μας στην Ολυμπιάδα στο Σότσι (Ρωσία), η οποία διεξάγεται το Νοέμβριο 2014 από το Υπουργείο Παιδείας της Ρωσίας. Οι ίδιοι κανόνες και προκλήσεις, όπως αναφέρονται παρακάτω, ισχύουν σε όλα τα επίπεδα των διαγωνισμών, τοπικό - εθνικό και παγκόσμιο.

Οι νικητές ανά κατηγορία του φετινού διαγωνισμού είναι:

Δημοτικό - (Πύραυλος) : 1) Πίκο-Απίκο (Κέντρο Πληροφορικής & Νέων Τεχνολογιών Πτολεμαΐδας) 2) Robokids (Ομάδα Ρομποτικής Λάρισας)

Η αποστολή του ρομπότ που κλήθηκαν να συναρμολογήσουν και να προγραμματίσουν οι λιλιπούτειοι διαγωνιζόμενοι στην κατηγορία του Δημοτικού, είναι να συγκεντρώσει τα τρία μέρη του πυραύλου στην περιοχή συναρμολόγησης, να τοποθετήσει τα στοιχεία κάθετα πάνω από τη ράμπα στην περιοχή εκτόξευσης και να εναποθέσει όλα τα Lego ανθρωπάκια στην ασφαλή περιοχή. Το ρομπότ πρέπει να τερματίσει στην ασφαλή περιοχή, μετά την ολοκλήρωση του έργου.

Γυμνάσιο - κανόνες (Σπούτνικ) :

1) Χαλασμένα Κουμπιά (Λάρισας)

2) SpaceRacer 57 (6ο Γυμνάσιο Καλαμάτας)

Η αποστολή του ρομπότ ήταν να συγκεντρώσει όλα τα διαστημικά σκουπίδια (με κόκκινα τουβλάκια) και τους κατεστραμμένους δορυφόρους (κόκκινες μπάλες) και να τα τοποθετήσει στον σε τροχιά δορυφόρο. Οι λειτουργικοί δορυφόροι (μπλε μπάλες) πρέπει να παραμείνουν στη θέση τους. Το ρομπότ πρέπει να επιστρέψει στη  βάση (Γη)  μετά την ολοκλήρωση του έργου. 

Λύκειο - κανόνες (Διαστημικός Σταθμός) :

1) 7o Εσπερινό ΕΠΑΛ Χαλανδρίου

2) Panel Engineers (2o ΕΠΑΛ Ρόδου)

Το ρομπότ ξεκινάει από την περιοχή βάσης. Στη συνέχεια πρέπει να μεταβεί στο Διάστημα, περνώντας μέσω ενός υπερυψωμένου εμποδίου της πίστας, να ελέγξει για ελαττωματικά  φωτοβολταϊκά πάνελ (με μαύρο χρώμα) και να τα αντικαταστήσει με λειτουργικά πάνελ τα οποία υπάρχουν στην αποθήκη του Διαστημικού Σταθμού.  Το ρομπότ επίσης πρέπει να βρει  και να ενεργοποιήσει τα  ανενεργά  φωτοβολταϊκά πάνελ. Μετά την ολοκλήρωση του έργου του, πρέπει να επιστρέψει στην περιοχή βάσης.

Κατηγορία “OPEN”: Τα παιδιά ανά βαθμίδα κλήθηκαν να δώσουν απαντήσεις με τα έργα τους σε ερωτήματα όπως: “Τι θα βοηθήσει την ανθρωπότητα να υποτάξει το διάστημα στο μέλλον; Πότε θα μπορέσουμε να ζήσουμε σε άλλους πλανήτες στο ηλιακό μας σύστημα; Πώς θα φτάσουμε τα αστέρια;”

Κατηγορία Δημοτικού

ARSAKEIO THUNDERSTRUCK (Αρσάκειο Δημοτικό Σχολείο Πατρών)

2)LUNABOTS (3ο Δημοτικό Σχολείο Καστοριάς)

TEAMWORK (20ο Γυμνάσιο Πάτρας)

ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΜΥΝΤΑΙΟΥ

MINDERS (Εκπαιδευτική Αναγέννηση)

PROTON 3.0 (Ελληνοαμερικανικό Εκπ. Ίδρυμα -Κολλέγιο Ψυχικού)

Κατηγορία Γυμνασίου

Κατηγορία Λυκείου

Ο Πρόεδρος του WROHellas κ. Γιάννης Σομαλακίδης, μετά την εξαιρετική διοργάνωση του Πανελληνίου Διαγωνισμού, υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, αισιοδοξώντας για τους μαθητές με το ταλέντο τους και πεποισμένος ότι η χώρα μας διαθέτει επιστημονικό βάθος που να διασφαλίζει ότι είμαστε παρόντες στο 21οαιώνα, τον αιώνα της καινοτομίας, δηλώνει:

“Συγχαρητήρια σε όλους τους διαγωνιζόμενους μαθητές και τις μαθήτριες για τη συμμετοχή τους στον 6ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Εκπαιδευτικής Ρομποτικής. Συγχαρητήρια επίσης, στους εκπαιδευτικούς οι οποίοι “αγκάλιασαν” και στήριξαν την εκπαιδευτική ρομποτική ως ένα ακόμα χρήσιμο εργαλείο στα χέρια τα δικά τους και των μαθητών τους.

Όπως δήλωνα σχετικά τον Ιανουάριο, ειδικά με το φετινό θέμα για το Διάστημα, η εκπαιδευτική κοινότητα απογείωσε την αγάπη της για τη Ρομποτική, επιτυγχάνοντας τον προβλεπόμενο στόχο και ξεπερνώντας κάθε προηγούμενο συμμετοχών σαν χώρα (120 συνολικά). Πρακτικά αυτό για τη χώρα μας σημαίνει ότι θα εκπροσωπηθούμε ενδεχομένως με 12 ομάδες (αντί για 4 μέχρι και τα προηγούμενα έτη) στην Ολυμπιάδα της Ρωσίας, αυξάνοντας έτσι τις πιθανότητες διάκρισης των ελληνικών σχολείων.

Τέλος, θα ήθελα να ευχαριστήσω από καρδιάς όλους όσους συνέβαλαν στην άρτια διοργάνωση και του φετινού διαγωνισμού και ευχές για καλή επιτυχία στις ομάδες που θα εκπροσωπήσουν την Ελλάδα στη φετινή Ολυμπιάδα, στο δικό τους Μουντιάλ δημιουργικότητας, φαντασίας και ευγενούς συναγωνισμού με όλες τις χώρες”.

Πώς να γίνω καλό παιδί ρε μάνα;

Διαβάστηκε 1566 φορές Τελευταία τροποποίηση στις Τρίτη, 01 Ιουλίου 2014 17:23
Παρακολουθήστε κάποιο Σεμινάριο

Σχόλια

Αφήστε τα σχόλια σας

Δημοσίευσε ένα σχόλιο σαν επισκέπτης

0 / 10000 Περιορισμός χαρακτήρων
Το κείμενο πρέπει να είναι 20-10000 χαρακτήρες

Σεμινάρια Προσεχώς

Δεν υπάρχουν επερχόμενα σεμινάρια

Νέες Καταχωρήσεις Σεμιναρίων

Δεν υπάρχουν επερχόμενα σεμινάρια

Get connected with Us

Subscribe to our newsletter