Breaking News
Hobby Festival 2018 - Τετάρτη, 03 Οκτωβρίου 2018 01:13
07 Οκτωβρίου το 10ο Greece Race for the Cure® - Πέμπτη, 20 Σεπτεμβρίου 2018 23:52
Education Festival 2018 «Ανακάλυψέ το!» - Τετάρτη, 05 Σεπτεμβρίου 2018 12:19
Τετάρτη, 03 Οκτωβρίου 2012 16:57

Το φαινόμενο «Studenthouse.gr»

Γράφτηκε από τον 

...Πώς μια ιστοσελίδα κατάφερε να καταργήσει τη μεσιτεία στην ενοικίαση κατοικιών απελευθερώνοντας την ελληνική αγορά!...

Τα τελευταία χρόνια ακούμε συχνά για νέους Έλληνες επιχειρηματίες που αποφασίζουν να επενδύσουν κεφάλαιο και προσωπική προσπάθεια σε καινοτόμες ιδέες, με σκοπό να φέρουν μια νέα δημιουργική πνοή στην ελληνική αγορά. Το studenthouse.gr (η γνωστή ιστοσελίδα που όλο και κάποιο φίλο ή γνωστό σας έχει βοηθήσει να βρει τη νέα του φοιτητική «στέγη») είναι ίσως ένας από τους πιο επιτυχημένους καρπούς αντίστοιχων προσπαθειών.

Με μόλις 16 μήνες λειτουργίας και με ιδιαίτερα περιορισμένους πόρους, οι δημιουργοί της πέτυχαν αξιοθαύμαστα αποτελέσματα. Η ιστοσελίδα περιλαμβάνει συνολικά 4.500 πραγματικές αγγελίες απ’ όλη την Ελλάδα, ενώ ταυτόχρονα περισσότεροι από 500.000 μοναδικοί χρήστες την έχουν επισκεφτεί μέχρι σήμερα. Φυσικά, η συντριπτική πλειοψηφία τους είναι φοιτητές! Ωστόσο, η μεγαλύτερη επιτυχία των δημιουργών της είναι ότι κατάφεραν σε ελάχιστο διάστημα να εδραιωθεί στην φοιτητική κοινότητα μια διαφορετική λογική και να αλλάξει σε μεγάλο βαθμό ο ρόλος της μεσιτείας, όπως την γνωρίζαμε πριν την ίδρυση της πρωτοποριακής αυτής ιστοσελίδας.

Εμείς συναντήσαμε τον Πάνο Βέργο, εμπνευστή του όλου “concept”, και συζητήσαμε μαζί του για τα «μυστικά» της επιτυχίας, καθώς και για τις επόμενές του κινήσεις.

1.       Πόσο εύκολο ήταν να ξεκινήσεις όλο αυτό το εγχείρημα; Τι άλλο χρειάζεται πέρα από μια έξυπνη ιδέα, για να κάνεις τη διαφορά ως νέος επιχειρηματίας;

H επιχειρηματικότητα εξ ορισμού απαιτεί τρία πράγματα. Ανθρώπινο δυναμικό, κεφάλαιο και εργασία ή -με πιο απλά λόγια- ιδέα, ομάδα και χρήμα. Στην αρχή ήρθε η ιδέα, ακολούθησε το business plan και βρέθηκε τέλος η κατάλληλη ομάδα. Αυτό όμως ήταν και το πιο εύκολο κομμάτι, το ονομαζόμενο pre-seed phase, δηλαδή οι ενέργειες πριν τη χρηματοδότηση. Μετά ξεκινάει η αναζήτηση του αρχικού κεφαλαίου, που αποτελεί τον πιο αποτρεπτικό παράγοντα ανάληψης επιχειρηματικής δράσης. Η εύρεση πόρων στο αρχικό στάδιο μίας εταιρείας είναι εξαιρετικά δύσκολη υπόθεση, αφού προσπαθείς να "πουλήσεις" κάτι το οποίο δεν υφίσταται. Εδώ όμως είναι και η μαγεία της επιχειρηματικότητας. Στην επιμονή και στην πίστη για την επιτυχία της ιδέας. Σας διαβεβαιώνω ότι το κεφάλαιο τελικά είναι το λιγότερο δυσεπίλυτο πρόβλημα. Με τα δύο προαπαιτούμενα σε εγρήγορση, το κεφάλαιο αργά ή γρήγορα θα πειστεί για την αξία και την προοπτική του νέου εγχειρήματος. Έτσι έγινε και με την StudentHouse.gr! Μας πήρε λιγότερο από τρεις μήνες να βρούμε το απαιτούμενο αρχικό κεφάλαιο, που μας έλειπε. Από εκεί και πέρα όλα μπαίνουν στον «αυτόματο». Συνέπεια, καθημερινή ενασχόληση με τον έλεγχο των διαδικασιών, επιδιόρθωση σφαλμάτων, επιμονή στους αρχικούς στόχους ΚΑΙ πίστη στην επιτυχία!

2. Μέχρι πόσα χρήματα μπορεί να εξοικονομήσει κάποιος φοιτητής, αν, αντί να πάει σε κάποιο μεσίτη, επιλέξει να βρει το νέο του διαμέρισμα από την ιστοσελίδα σας; Αφού το studenthouse.gr δεν παίρνει χρήματα από το φοιτητή, πώς καταφέρνει και έχει έσοδα;

Η  StudentHouse.gr δημιουργήθηκε από νέα παιδιά, όλα αποφοίτους πανεπιστημίων. Γνωρίζαμε, επομένως, πολύ καλά τα προβλήματα της ενοικίασης από πρώτο χέρι. Δηλαδή, τους περιορισμένους πόρους που διαθέτει ο φοιτητής. Στην κατεύθυνση αυτή δημιουργήθηκε το StudentHouse.gr. Σημαία μας αποτελεί η κατάργηση της μεσιτικής προμήθειας! Αυτό που ουσιαστικά εξοικονομούμε στον φοιτητή είναι το ένα ενοίκιο, που στη περίπτωση των μεσιτών αποτελεί τη νόμιμη από το κράτος προμήθεια. Εμείς θα είμαστε για πάντα μια δωρεάν υπηρεσία.

Όσον αφορά τα έσοδα, είναι μια κατεξοχήν ερώτηση που μας κάνουν. Η ιστοσελίδα μας έχει ένα εξαιρετικά στοχευμένο πελατολόγιο. Αυτό από μόνο του αποτελεί κίνητρο για μεγάλες εταιρείες να διαφημίζονται σε μας αποφέροντάς μας έσοδα. Βέβαια, όσο αυξάνεται ο όγκος της πληροφορίας που διαχειριζόμαστε, αλλά πρωτίστως όσο αυξάνεται η ποιότητα των υπηρεσιών μας, δημιουργούνται διάφορες άλλες ευκαιρίες, οι οποίες θα μας επιτρέπουν μελλοντικά να αυξήσουμε τα έσοδά μας και συνεπώς να συνεχίσουμε να προσθέτουμε νέα στοιχεία και υπηρεσίες, προς όφελος του φοιτητικού κοινού.

3. Νιώθεις δικαιωμένος για την προσφορά σου στην ελληνική κοινωνία με τη δημιουργία του studenthouse.gr ή πιστεύεις ότι υπάρχει ακόμα δρόμος στη μάχη εναντίον της μεσιτείας. Ποιοι είναι οι επόμενοι σου στόχοι;

Όταν ξεκινάς μία προσπάθεια από το μηδέν, όλα φαντάζουν μετέωρα. Μετά από 16 μήνες ζωής τα μηνύματα του κόσμου είναι αυτά που μας παρακινούν προς τη σωστή κατεύθυνση. Οι χρήστες μας καθημερινά μας διορθώνουν και  μας προτείνουν νέες ιδέες. Η StudentHouse.gr όμως έχει και ένα μεγάλο πλεονέκτημα. Προσθέτει πραγματική αξία στο κοινωνικό σύνολο (καταργώντας τα ενδιάμεσα κόστη) και συνδέει μεταξύ τους δύο πλευρές, οι οποίες στην ελεύθερη αγορά αναζητούν η μία την άλλη.  Όπλο μας είναι η χρήση της τεχνολογίας και στρατηγική μας η δημιουργική «καταστροφή» της μεσιτείας και  των άλλων παρωχημένων μεθόδων εύρεσης κατοικίας προς ενοικίαση. Συνεπώς, ο δρόμος είναι ακόμα μακρύς. Σύντομα, θα ανακοινώσουμε κάποιες αλλαγές που θα ταράξουν ακόμα περισσότερο τα νερά της εγχώριας αγοράς στον τομέα μας, να είστε σε αναμονή! (γέλια)

Διαβάστηκε 1729 φορές Τελευταία τροποποίηση στις Πέμπτη, 04 Οκτωβρίου 2012 01:20
Παρακολουθήστε κάποιο Σεμινάριο

Σχόλια

Αφήστε τα σχόλια σας

Δημοσίευσε ένα σχόλιο σαν επισκέπτης

0 / 10000 Περιορισμός χαρακτήρων
Το κείμενο πρέπει να είναι 20-10000 χαρακτήρες

Σεμινάρια Προσεχώς

Δεν υπάρχουν επερχόμενα σεμινάρια

Νέες Καταχωρήσεις Σεμιναρίων

Δεν υπάρχουν επερχόμενα σεμινάρια

Get connected with Us

Subscribe to our newsletter