Breaking News
Η καταγωγή των ζυμαρικών - Παρασκευή, 14 Δεκεμβρίου 2012 09:38
Κίνα: internet με όρους και λογοκρισία! - Παρασκευή, 04 Ιανουαρίου 2013 09:42
Hobby Festival 2018 - Τετάρτη, 03 Οκτωβρίου 2018 01:13
07 Οκτωβρίου το 10ο Greece Race for the Cure® - Πέμπτη, 20 Σεπτεμβρίου 2018 23:52
Τετάρτη, 01 Φεβρουαρίου 2012 08:02

Γιατί η επιχείρησή σου χρειάζεται fans

Γράφτηκε από τον 

Η έκρηξη των social media τα τελευταία χρόνια, δε θα μπορούσε να αφήσει αδιάφορες τις επιχειρήσεις που επιθυμούν να βρούνε νέους, εναλλακτικούς τρόπους προβολής που θα φέρουν με τη σειρά τους ακόμα περισσότερες πωλήσεις. Η διαφήμιση μέσω μιας πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να βοηθήσει τις επιχειρήσεις, ώστε να χτίσουν μια σχέση εμπιστοσύνης με τους πελάτες τους.

Οι άνθρωποι είναι ουσιαστικά η πηγή ζωής της επιχείρησής σου, κατά συνέπεια μια σωστή επικοινωνία, δημιουργεί μια σχέση εμπιστοσύνης που οδηγεί εν τέλει σε αύξηση κερδών. Σήμερα, κάθε σταρ του Hollywοod είναι από μόνος του μια επιχείρηση, οπότε αντιμετωπίζεται ανάλογα και η διαφημιστική του καμπάνια, που είναι η δημιουργία λογαριασμών Facebook και Twitter στοχεύοντας στη συγκέντρωση όλο και περισσότερων fans και followers. Lady Gaga, Facebook, Rihanna, Eminem, YouTube είναι μόνο μερικές από τις «ζωντανές» επιχειρήσεις που φιγουράρουν στις πρώτες θέσεις, βάσει τον αριθμό fans και followers που έχουν. Αντίστοιχα, σε ότι αφορά τις μεγάλες μάρκες, οι Coca-Cola, Starbacks, Οreo και Redbull έχουν πάνω από 20 εκατομμύρια likes στη σελίδα τους στο Facebook, μέχρι το τέλος περίπου του 2011.

Ποια είναι όμως τα οφέλη μιας δημιουργίας fan base;

  • Το 50% των μικρών επιχειρήσεων δηλώνουν ότι απέκτησαν νέους πελάτες μέσα από τα social media
  • 64% των χρηστών του Twitter δηλώνει ότι είναι πιο πιθανό να αγοράσουν από μια εταιρεία την οποία κάνουν follow, ενώ το 51 % των χρηστών του Facebook δηλώνουν επίσης το ίδιο πράγμα.
  • 81% των Facebook fans λένε ότι έχουν μια συναισθηματική σύνδεση με μια συγκεκριμένη μάρκα, με το 87% αυτών να είναι ικανοποιημένοι, έναντι του 49% των non-fans.
  • Το 38% δηλώνει ότι επιθυμεί να γίνει fan ενός brand στο Facebook, αν δει ότι ένα μέλος της οικογένειάς του είναι fan, ενώ το 34% θα πράξει το ίδιο βλέποντας απλά κάποιον γνωστό του.

Εδώ είναι τα 7 βήματα που πρέπει να ακολουθήσεις, ώστε να αυξήσεις τη βάση δεδομένων των fans της επιχείρησής σου:

  1. Καθόρισε το target market, καθώς γνωρίζοντας το κοινό στο οποίο απευθύνεσαι μπορείς να συλλέξεις πληροφορίες για αυτά που επιθυμεί
  2. Χρησιμοποίησε σωστό τόνο. Έχεις βρει το target group, οπότε μίλα, σκέψου και δράσε όπως θα έκαναν και εκείνοι
  3. Προσδιόρισε τι είναι πιο αποτελεσματικό, δοκιμάζοντας ακόμη και νέα πράματα χωρίς να φοβάσαι
  4. Δες το σαν μια μακροπρόθεσμη επένδυση, χωρίς να απαιτείς άμεσα αποτελέσματα
  5. Κράτα το ενδιαφέρον χωρίς να κουράζεις με post των οποίων το περιεχόμενο δεν ενδιαφέρει τους fans σου
  6. Προγραμμάτισε ενημερώσεις με συνέπεια, δημιουργώντας με το πέρασμα του χρόνου την αίσθηση της αναμονής των fans σου.
  7. Παρακολούθησε στενά και βρές τι ακριβώς τους ενδιαφέρει, ώστε να μπορέσεις να τους κρατήσεις.

source: http://away.gr

Διαβάστηκε 1849 φορές
Παρακολουθήστε κάποιο Σεμινάριο

Σχόλια

Αφήστε τα σχόλια σας

Δημοσίευσε ένα σχόλιο σαν επισκέπτης

0 / 10000 Περιορισμός χαρακτήρων
Το κείμενο πρέπει να είναι 20-10000 χαρακτήρες

Σεμινάρια Προσεχώς

Δεν υπάρχουν επερχόμενα σεμινάρια

Νέες Καταχωρήσεις Σεμιναρίων

Δεν υπάρχουν επερχόμενα σεμινάρια

Get connected with Us

Subscribe to our newsletter