Σεμινάριο Reception – Υποδοχή

Περιγραφή Σεμιναρίου:

Τα σεμινάρια Reception - Υποδοχής της Hellas Network ανήκουν στα Εξειδικευμένα σεμινάρια του Hotel Management και παρέχονται με τις πιο σύγχρονες μεθόδους διδασκαλίας που βασίζονται στις βασικές αρχές εκπαίδευσης ενηλίκων και επαγγελματιών. Οι Εκπαιδευτικές μέθοδοι και τεχνικές διεξάγονται μέσω του πιο σύγχρονου οπτικοακουστικού εξοπλισμού, οι οποίες επιτρέπουν στους εκπαιδευόμενους να συμμετέχουν ενεργά στην διδασκαλία. 
To σεμινάριο χωρίζεται σε δύο ενότητες. Η πρώτη αποτελείται από το θεωρητικό κομμάτι του σεμιναρίου στο οποίο αναπτύσσονται και αναλύονται ορολογίες και έννοιες, γνώσεις και δεξιότητες. Η δεύτερη αποτελείται από την πρακτική εξάσκηση στους Η/Υ όπου οι συμμετέχοντες έχουν την δυνατότητα να εφαρμόσουν στην πράξη ό,τι έχουν μάθει στη θεωρία.

ΕΝΟΤΗΤΑ Α’

  • Χωροταξικός προσδιορισμός 

  • Καλωσόρισμα πελάτη 

  • Λειτουργίες του Τμήματος Υποδοχής

  • Προσόντα - Αρμοδιότητες - Καθήκοντα προσωπικού τμήματος Υποδοχής 

  • Προσόντα και καθήκοντα του Front Office Manager. 

  • Εμφάνιση (γυναίκες και άντρες) 

  • Οδηγίες - Κανόνες σωστής συμπεριφοράς προς τους πελάτες 

  • Διαχείριση υπνοδωματίων (πριν την άφιξη, κατά την άφιξη, κατά την διάρκεια παραμονής του πελάτη, κατά την αναχώρηση του πελάτη). 

  • Λειτουργίες της Διεύθυνσης της Υποδοχής σχεδιασμός, οργάνωση, συντονισμός, στελέχωση, καθοδήγηση, έλεγχος και αξιολόγηση. 

  • Διακανονισμός σχέσεων με τους πελάτη –Ξενοδοχειακή Νομοθεσία. 

  • Επαγγελματική διαχείριση παραπόνων και αντιμετώπιση έκτακτων καταστάσεων. 

  • Επικοινωνία με τα υπόλοιπα τμήματα του ξενοδοχείου. 

  • Forecasts για τον σωστό προγραμματισμό των εργασιών. 

  • Κρατήσεις / κατηγορίες και είδη κρατήσεων. 

  • Ξενοδοχειακή Ορολογία και ανάλυση εννοιών.

ΕΝΟΤΗΤΑ Β’

  • Πρακτική εφαρμογή με χρήση Η/Υ και γνώση ξενοδοχειακού προγράμματος Protel.

  • Εκμάθηση guest profile, guest history, revenue, sales rates κλπ.

Οι εισηγητές του σεμιναρίου είναι έμπειρα στελέχη με μεγάλη εργασιακή εμπειρία σε 5στερα Ξενοδοχεία (City Hotels & Resorts) και μεταφέρουν στον εκπαιδευόμενο τις πραγματικές συνθήκες, απαιτήσεις και λειτουργία μιας Σύγχρονης Ξενοδοχειακής Μονάδας.

Ώρες Διεξαγωγής Σεμιναρίου:

Καθημερινά: 10.00-13.00, ή 13.00-16.00, ή 16.00-19.00, ή 19.00-22.00
Σάββατο: 10.00-14.00

Για εγγραφή και περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με το σεμινάριο, μεταβείτε στο τέλος του κειμένου και χρησιμοποιείστε τα αντίστοιχα "κουμπιά".

Με την παρακολούθηση του σεμιναρίου, σας προσφέρουμε επιπλέον:

• Βεβαίωση Παρακολούθησης
• Προώθηση Βιογραφικού σε Ελληνικές & Πολυεθνικές Ξενοδοχειακές Μονάδες.

Επιλέξτε το πρόγραμμα που σας ενδιαφέρει και αποκτήστε και εσείς τις γνώσεις που απέκτησαν σε εμάς χιλιάδες άνθρωποι που μας εμπιστεύθηκαν από το 1992 έως σήμερα...

Ιδιότητες Σεμιναρίου

Έναρξη 21-06-2017
Λήξη 30-08-2017
Κόστος 395.00€
Τηλέφωνο 210-3636303
Πόλη Αθήνα
Διοργανωτής Hellas NetWork
Διάρκεια 30 ώρες
Χώρος Διοργάνωσης Hellas Net Work
Ευχαριστούμε αλλά δεν δεχόμαστε πλέον άλλες εγγραφές για αυτό το σεμινάριο

Get connected with Us

Subscribe to our newsletter