Breaking News
Η καταγωγή των ζυμαρικών - Παρασκευή, 14 Δεκεμβρίου 2012 09:38
Κίνα: internet με όρους και λογοκρισία! - Παρασκευή, 04 Ιανουαρίου 2013 09:42
Hobby Festival 2018 - Τετάρτη, 03 Οκτωβρίου 2018 01:13
07 Οκτωβρίου το 10ο Greece Race for the Cure® - Πέμπτη, 20 Σεπτεμβρίου 2018 23:52
Τετάρτη, 27 Ιουνίου 2012 20:12

5 τεχνικές για να αποφύγετε το Jetlag.

Γράφτηκε από  Τζένη

Καλοκαιράκι, διακοπούλες, ταξιδάκια. Εάν πρόκειται να ταξιδέψεις, καλό είναι να αποφύγεις το Jetlag. Επειδή υπάρχει διαφορά ώρας από χώρα σε χώρα διαταράσσεται ο ύπνος και το βιολογικό μας ρολόι.

  • Εάν ο προορισμός του ταξιδιού σας είναι δυτικά από το σημείο στο οποίο βρίσκεστε, τότε λίγες μέρες πριν το ταξίδι σας (τουλάχιστον 2 ημέρες πριν) κοιμηθείτε λίγο αργότερα. Σε περίπτωση όμως που το ταξίδι σας είναι προς ανατολάς, τότε κοιμηθείτε νωρίτερα από το σύνηθες ωράριό σας.
  • Εάν η πτήση σας είναι διαφορετική ώρα από την ώρα ύπνου, καλό είναι να αποφύγετε τον ύπνο ώστε να προσαρμοστείτε πιο εύκολα στο νέο σας προορισμό.
  • Εάν καταναλώνετε συχνά οινοπνευματώδη ποτά,  καλύτερα να τα αποφύγετε όταν προετοιμάζεστε για ταξίδι και να προτιμήσετε να πιείτε άφθονα υγρά.
  • Εάν το ταξίδι σας έχει επαγγελματικό χαρακτήρα, προσπαθήστε να φτάσετε νωρίτερα στον προορισμό σας για να προσαρμοστείτε ευκολότερα στη διαφορά ώρας. Προσοχή, μην ξεχάσετε να ρυθμίσετε το ρολόι σας σύμφωνα με την τοπική ώρα του προορισμού σας!!!
  • Εάν συνηθίζετε να αθλείστε στον τόπο σας, συνεχίστε να αθλείστε και τώρα όχι όμως κατά τις βραδινές ώρες για να αποφύγετε την υπερένταση.

Και ... καλό σας ταξίδι και καλά να περάσετε...!!! :)

Διαβάστηκε 2707 φορές Τελευταία τροποποίηση στις Τετάρτη, 27 Ιουνίου 2012 20:59
Παρακολουθήστε κάποιο Σεμινάριο

Σχόλια

Αφήστε τα σχόλια σας

Δημοσίευσε ένα σχόλιο σαν επισκέπτης

0 / 10000 Περιορισμός χαρακτήρων
Το κείμενο πρέπει να είναι 20-10000 χαρακτήρες

Σεμινάρια Προσεχώς

Δεν υπάρχουν επερχόμενα σεμινάρια

Νέες Καταχωρήσεις Σεμιναρίων

Δεν υπάρχουν επερχόμενα σεμινάρια

Get connected with Us

Subscribe to our newsletter